Analýza dat pro CRM v organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Petr, Pavel
dc.contributor.author Siegert, Michael
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:05:52Z
dc.date.available 2017-06-22T06:05:52Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68177
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na získání dalších informací o klientech z poskytnutého datového souboru tak, aby získané znalosti byly využitelné v rámci CRM uvnitř bankovní společnosti. Hlavním zaměřením bude segmentace klientů. Modely budou provedeny pomocí metodologie CRISP-DM, kde se bude postupovat po bodech této metodologie. Na konci práce budou napsána doporučení jak s výsledky pracovat v praxi. cze
dc.format 87 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Data Mining cze
dc.subject CRISP-DM cze
dc.subject K-means cze
dc.subject C5.0 cze
dc.subject Dekompozice ČŘ cze
dc.subject Data Mining eng
dc.subject CRISP-DM eng
dc.subject K-means eng
dc.subject C5.0 eng
dc.subject Decomposition of time series eng
dc.title Analýza dat pro CRM v organizaci cze
dc.title.alternative Data analysis for CRM in a organization eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kašparová, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with gaining more information about clients from provided dataset, in order that the information is useful in terms of CRM within a bank company. Main focus is segmentation of clients. Models are performed with CRISP-DM methodology, which is carried out gradually by its steps. At the end of this thesis, recommendations on practical usage of the results are stated. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Regionální a informační management cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D36386
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student představil komisi výsledky diplomové práce na téma Analýza dat pro CRM v organizaci. Otázky komise: Na základě čeho byl stanoven stávající počet shluků v metodě K-means? Student odpověděl, že zvolený počet byl stanoven po testování různých počtů shluků. V jaké software jste provedl modelování pomocí klouzavých průměrů? Student uvedl Microsoft Excel. Vysvětlete bonitu právnických osob dle pohlaví. Student vysvětlil dělení právnických osob dle pohlaví a právního subjektu. cze
dc.identifier.stag 32019
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet