Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza dat pro CRM v organizaci

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Siegert, Michael

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se zaměřuje na získání dalších informací o klientech z poskytnutého datového souboru tak, aby získané znalosti byly využitelné v rámci CRM uvnitř bankovní společnosti. Hlavním zaměřením bude segmentace klientů. Modely budou provedeny pomocí metodologie CRISP-DM, kde se bude postupovat po bodech této metodologie. Na konci práce budou napsána doporučení jak s výsledky pracovat v praxi.

Popis

Klíčová slova

Data Mining, CRISP-DM, K-means, C5.0, Dekompozice ČŘ, Data Mining, CRISP-DM, K-means, C5.0, Decomposition of time series

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By