Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza dat pro CRM v organizaci

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zaměřuje na získání dalších informací o klientech z poskytnutého datového souboru tak, aby získané znalosti byly využitelné v rámci CRM uvnitř bankovní společnosti. Hlavním zaměřením bude segmentace klientů. Modely budou provedeny pomocí metodologie CRISP-DM, kde se bude postupovat po bodech této metodologie. Na konci práce budou napsána doporučení jak s výsledky pracovat v praxi.

Rozsah stran

87 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D36386

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Data Mining, CRISP-DM, K-means, C5.0, Dekompozice ČŘ, Data Mining, CRISP-DM, K-means, C5.0, Decomposition of time series

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced