Změny ve vzdělávání všeobecných sester na přelomu 20. století

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hlaváčková, Eva
dc.contributor.author Kadlecová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:03:19Z
dc.date.available 2017-06-22T06:03:19Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-05-05
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68048
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o změnách ve vzdělávání všeobecných sester na přelomu 20. století v České republice. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. V teoretické části práce je popsán vývoj ošetřovatelství a vzdělávání v ošetřovatelství. Teorie se také věnuje celospolečenským změnám v Česku na konci 20. století. Výzkumná část práce obsahuje kvalitativní výzkum, který je proveden formou rozhovorů s odbornými pedagogy. Rozhovory jsou analyzovány pomocí kvalitativních metod výzkumu. Výzkumná část také obsahuje interpretaci výsledků z rozhovorů a z dalších zdrojů. cze
dc.format 86 s. (155 732 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject historie cze
dc.subject ošetřovatelství cze
dc.subject společnost cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject history eng
dc.subject nursing eng
dc.subject society eng
dc.subject education eng
dc.title Změny ve vzdělávání všeobecných sester na přelomu 20. století cze
dc.title.alternative Changes in education of nurses at the turn of 20th century eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mandysová, Petra
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated This Masters thesis is about changes in education of nurses at the turn of 20th century in Czech Republic. Thesis consists of a theoretical part and a research part. In the theoretical part there is description of development in nursing and the education of nursing staff. Theoretical part also describes social changes in Czech Republic in the end of 20th century. Research part consists qualitative researched based on interviews with professional educators. Interviews are analyzed with qualitative research methods. Research part also consists of interpretation of results of interviews and other sources. eng
dc.description.department Fakulta zdravotnických studií cze
dc.thesis.degree-discipline Ošetřovatelská péče v interních oborech cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D36514
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: výborně Hodnocení oponenta:výborně minus Doplňující otázky k obhajobě: 1. Popište roli a trendy v doktorském vzdělávání sester na přelomu 20. a 21. století - vysvětlete, zda lze tyto trendy považovat za pozitivní či nikoliv. Ovlivňuje dle Vašeho názoru doktorské vzdělání některé z Vámi sledovaných jevů, např. prestiž sester? 2. Myslíte, že na Váš výzkum by mohlo navázat další, kvantitativní šetření, s cílem vytvořit a ověřit dotazník týkající se názoru na změny ve vzdělávání všeobecných sester? Svoji odpověď vysvětlete. Obhajoba diplomové práce s prezentací výborná cze
dc.identifier.stag 33228
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet