dc.contributor.advisor |
Hlaváčková, Eva |
|
dc.contributor.author |
Kadlecová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:03:19Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:03:19Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-05 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68048 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o změnách ve vzdělávání všeobecných sester na přelomu
20. století v České republice. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části.
V teoretické části práce je popsán vývoj ošetřovatelství a vzdělávání
v ošetřovatelství. Teorie se také věnuje celospolečenským změnám v Česku
na konci 20. století. Výzkumná část práce obsahuje kvalitativní výzkum, který je proveden formou rozhovorů s odbornými pedagogy. Rozhovory jsou analyzovány pomocí kvalitativních metod výzkumu. Výzkumná část také obsahuje interpretaci výsledků z rozhovorů a z dalších zdrojů. |
cze |
dc.format |
86 s. (155 732 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
historie |
cze |
dc.subject |
ošetřovatelství |
cze |
dc.subject |
společnost |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
history |
eng |
dc.subject |
nursing |
eng |
dc.subject |
society |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Změny ve vzdělávání všeobecných sester na přelomu 20. století |
cze |
dc.title.alternative |
Changes in education of nurses at the turn of 20th century |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mandysová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Masters thesis is about changes in education of nurses at the turn of 20th century in Czech Republic. Thesis consists of a theoretical part and a research part. In the theoretical part there is description of development in nursing
and the education of nursing staff. Theoretical part also describes social changes in Czech Republic in the end of 20th century. Research part consists qualitative researched based on interviews with professional educators. Interviews are analyzed with qualitative research methods. Research part also consists of interpretation of results of interviews and other sources. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ošetřovatelská péče v interních oborech |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D36514 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta:výborně minus
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Popište roli a trendy v doktorském vzdělávání sester na přelomu 20. a 21. století - vysvětlete, zda lze tyto trendy považovat za pozitivní či nikoliv. Ovlivňuje dle Vašeho názoru doktorské vzdělání některé z Vámi sledovaných jevů, např. prestiž sester?
2. Myslíte, že na Váš výzkum by mohlo navázat další, kvantitativní šetření, s cílem vytvořit a ověřit dotazník týkající se názoru na změny ve vzdělávání všeobecných sester? Svoji odpověď vysvětlete.
Obhajoba diplomové práce s prezentací výborná |
cze |
dc.identifier.stag |
33228 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |