dc.contributor.advisor |
Hlaváčková, Eva |
|
dc.contributor.author |
D'Mello, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:03:07Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:03:07Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68033 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je prezentace vzdělávání všeobecných sester a jejich kompetencí. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části je popisován historický vývoj ošetřovatelství, současný vzdělávací systém a aktuálně navrhované změny ve vzdělávání všeobecných sester a v novele zákona č. 96/2004 Sb. Teoretická část práce dále seznamuje se současnou legislativou a s kompetencemi všeobecných sester. Empirická část se zabývá výzkumem pomocí dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názory všeobecných sester z jedné konkrétní nemocnice v České republice na současnou problematiku profesního vzdělávání a přidělených kompetencí. |
cze |
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
historie ošetřovatelství |
cze |
dc.subject |
vzdělávání všeobecných sester |
cze |
dc.subject |
kompetence ve zdravotnictví |
cze |
dc.subject |
novelizace zákona |
cze |
dc.subject |
nursing history |
eng |
dc.subject |
education of general nurses |
eng |
dc.subject |
competencies in health care |
eng |
dc.subject |
amendment of law |
eng |
dc.title |
Profesní vzdělávání a kompetence všeobecných sester |
cze |
dc.title.alternative |
Professional education and competencies of general nurses |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Holubová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2017-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to present education of general nurses and their competencies. The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part describes the historical development of nursing, the current education system, the currently proposed changes in nursing education and the amendment to Act No. 96/2004 Coll. The theoretical part of the thesis also informs about the current legislation and the competencies of the nurses. The empirical part deals with research using a questionnaire survey aimed at finding out the opinions on the actual issue of professional education and assigned competencies. The team of general nurses, who participated in the survey, works for
a particular hospital in the Czech Republic. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D36574 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta: výborně
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaké výsledky považujete ve Vašem šetření za nejvýznamnější?
2. Máte nějakou představu, jak byste Vy sama motivovala všeobecné sestry do aktivit a členství v profesních zdravotnických organizacích?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací výborná |
cze |
dc.identifier.stag |
33306 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |