Estimation of States and Parameters from Dynamic Response of Wheelset
Disertační práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V této disertacní práci je predstaveno využití metod filtrace založených na modelu pro
dvojkolí kolejových vozidel. Tato práce zejména prezentuje aplikaci inovativní metody
odhadu paramteru na základe dynamické odezvy obvyklého dvojkolí, celého vozidla a
tramvajového kola na zkušebním stavu. V této souvislosti je nejprve dán úvod. Navazuje
prehled literatury k tomuto tématu. Tretí kapitola objasnuje úcel práce a jasne vytýká
cíle disertacný práce. Následující kapitola podrobne popisuje metody a modely, které jsou
použity v této práci. Další kapitoly postupne predstavují prínosy provedených rozboru,
shrnutí disertacní práce, seznam literatury a seznam publikací doktoranda.
Rozsah stran
155 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Transport Means and Infrastructure
Studijní program
Technique and Technology in Transport and Communications
Signatura tištěné verze
D36804
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
kontakt kolo-kolejnice, dynamika dvojkolí, filtrování založené na modelu, dynamika
kolejových vozidel, Kálmánuv filtr, unscentovaný Kálmánuv filtr, wheel-rail contact, wheelset dynamics, model based filtering, railway vehicle dynamics, Kalman filter, unscented Kalman filter