dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Šabatka, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2017-05-15T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-05-15T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67852 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie v oblasti komunikačního mixu organizátora veřejné dopravy Plzeňského kraje. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingu a jeho historii. V druhé kapitole je provedena analýza současné marketingové strategie společnosti POVED s.r.o. a následné porovnání s ostatními organizátory veřejné dopravy. Třetí kapitola se zabývá návrhem marketingové strategie v oblasti komunikačního mixu. Závěrečná část se zabývá vyhodnocením návrhu ze třetí kapitoly. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
Plzeň |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
organizátor dopravy |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
Pilsen |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
transport organizer |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Integrated Transport in Pilsen Region |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Řihák, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2017-01-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the design of the marketing strategy in the field of the communication mix for the organizer of the public transport in Pilsen. The thesis is divided into four chapters. The first chapter contains a theoretical definition of marketing and its history. The second chapter provides an analysis of the current marketing strategy of POVED Ltd. and subsequent comparison with other organizers of public transport. The third chapter deals with the design of the marketing strategy in the field of the communication mix. The final part deals with the evaluation of the proposal from the third chapter. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D35647 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant dokázal svou diplomovou práci dostatečně objasnit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi. |
cze |
dc.identifier.stag |
31120 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |