Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie v oblasti komunikačního mixu organizátora veřejné dopravy Plzeňského kraje. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingu a jeho historii. V druhé kapitole je provedena analýza současné marketingové strategie společnosti POVED s.r.o. a následné porovnání s ostatními organizátory veřejné dopravy. Třetí kapitola se zabývá návrhem marketingové strategie v oblasti komunikačního mixu. Závěrečná část se zabývá vyhodnocením návrhu ze třetí kapitoly.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D35647
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, Plzeň, strategie, organizátor dopravy, komunikační mix, marketing, Pilsen, strategy, transport organizer, communication mix