dc.contributor.author |
Nachtigall, Petr
|
cze |
dc.date.accessioned |
2017-05-11T11:06:10Z |
|
dc.date.available |
2017-05-11T11:06:10Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
cze |
dc.identifier.issn |
1801-674X |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67537 |
|
dc.description.abstract |
Článek navazuje na předchozí publikační činnost a zaměřuje se na parametry nastavení ETCS ve vztahu ke vzdálenosti mezi čelem vlaku a polohou hlavního návěstidla. Byl proveden terénní průzkum a na jeho základě byla stanovena doporučení pro zkrácení této vzdálenosti.. |
cze |
dc.format |
p. 124-130 |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.relation.ispartof |
Perner´s Contacts, volume 11, issue: 3 |
cze |
dc.rights |
open access |
cze |
dc.subject |
ETCS |
cze |
dc.subject |
prokluzová vzdálenost |
cze |
dc.subject |
brzdná křivka |
cze |
dc.subject |
ETCS |
eng |
dc.subject |
overlap distance |
eng |
dc.subject |
braking curve |
eng |
dc.title |
VLIV KONFIGURACE ETCS NA VZDÁLENOST MEZI MÍSTEM ZASTAVENÍ VLAKU A KONCEM VLAKOVÉ CESTY |
cze |
dc.title.alternative |
IMPACT OF ETCS CONFIGURATION ON DISTANCE BETWEEN TRAIN STOP AND END OF TRAIN PATH |
eng |
dc.type |
article |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The paper follows on previous author’s paper about ETCS and capacity. The focus is on parameters of ETCS and the distance between the head of the train and the position of the main signal. On the basis of the field survey some recommendations were stated. |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
cze |
dc.publicationstatus |
postprint |
cze |
dc.relation.publisherversion |
http://pernerscontacts.upce.cz/44_2016/Nachtigall.pdf |
|
dc.identifier.obd |
39876985 |
cze |