dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Kasal, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-01-23T10:57:47Z |
|
dc.date.available |
2017-01-23T10:57:47Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2016-08-22 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66864 |
|
dc.description.abstract |
Obsah práce je zaměřen převážně na pohyb bojového vozidla v simulátoru. Simulátor je
realizován v herním enginu Unity 3D. První část práce se zabývá základními pojmy,
základními informacemi o Unity 3D a stručnými informacemi o simulátoru bojového vozidla. Zbývající část práce je věnována konkrétní implementaci. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
simulátory |
cze |
dc.subject |
skripty |
cze |
dc.subject |
ovládání |
cze |
dc.subject |
pohyb |
cze |
dc.subject |
WheelCollider |
cze |
dc.subject |
Unity 3D |
cze |
dc.subject |
tanky |
cze |
dc.subject |
simulators |
eng |
dc.subject |
scripts |
eng |
dc.subject |
control |
eng |
dc.subject |
movement |
eng |
dc.subject |
WheelCollider |
eng |
dc.subject |
Unity 3D |
eng |
dc.subject |
tanks |
eng |
dc.title |
Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra |
cze |
dc.title.alternative |
Creating simulator of soldier vehicle using hybrid simulation kernel |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-01-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work is focused mainly on movement of a soldier vehicle in simulator. The
simulator is implemented in game engine Unity 3D. The first part of the work contains basic concepts, basic information about Unity 3D and brief description of the simulator of soldier vehicle. The rest of the work is devoted to specific implementation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D35575 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce bylo využití vnitřní rutiny a konstrukce herního engine Unity3D k tvorbě komplementů pro simulátor bojového vozidla. Zvoleným vozidlem se stala česká varianta tanku T72M4 CZ. Student prezentoval výsledky své práce s demonstrativními ukázkami. Bakalářské práci byla vytknuta řada nedostatků. Z toho důvodu komise pro státní závěrečné zkoušky hodnotila obhajobu bakalářské práce klasifikačním stupněm velmi dobře. |
cze |
dc.identifier.stag |
31060 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |