dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kubcová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-22T10:05:50Z |
|
dc.date.available |
2016-11-22T10:05:50Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/66802 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce popisuje aktivizační výukové metody v současné teoretické výuce. Autorka zjišťuje působení aktivizačních výukových metod na žáky i učitele a objasňuje zde vztah aktivizačních metod k běžným výukovým metodám. Autorka definuje faktory ovlivňující použití aktivizačních metod ve výuce, roli žáků a učitelů při aktivizační výukové metodě. V empirickém výzkumu autorka zkouší použití aktivizačních výukových metod při výuce Informatiky. Pro zjištění výsledků v empirickém výzkumu byly použity dotazníkové metody. |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
aktivace |
cze |
dc.subject |
aktivizační metoda |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
základní škola |
cze |
dc.subject |
samostatnost |
cze |
dc.subject |
tvořivost |
cze |
dc.subject |
informatika |
cze |
dc.subject |
actuation |
eng |
dc.subject |
actuating method |
eng |
dc.subject |
student |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
elementary school |
eng |
dc.subject |
independence |
eng |
dc.subject |
creativity |
eng |
dc.subject |
informatics |
eng |
dc.title |
Využití aktivizačních metod na 2. Stupni ZŠ, Informatika |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final work describes actuating teaching methods in present tuition. The author ascertains the influence of actuating teaching methods on students and tutors as well and also clarifies the relation of the actuating methods with common teaching methods. The author defines
factors influencing using the actuating methods in tuition, the roles of students and tutors in the actuating teaching method. In the empirical survey the author tested using the actuating teaching methods in tuition
Informatics. To determine the results in the empirical survey the author uses the interviewing method. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35314 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |