Digitální knihovnaUPCE
 

Využití aktivizačních metod na 2. Stupni ZŠ, Informatika

Závěrečná práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Závěrečná práce popisuje aktivizační výukové metody v současné teoretické výuce. Autorka zjišťuje působení aktivizačních výukových metod na žáky i učitele a objasňuje zde vztah aktivizačních metod k běžným výukovým metodám. Autorka definuje faktory ovlivňující použití aktivizačních metod ve výuce, roli žáků a učitelů při aktivizační výukové metodě. V empirickém výzkumu autorka zkouší použití aktivizačních výukových metod při výuce Informatiky. Pro zjištění výsledků v empirickém výzkumu byly použity dotazníkové metody.

Rozsah stran

48 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D35314

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

aktivace, aktivizační metoda, žák, výuka, základní škola, samostatnost, tvořivost, informatika, actuation, actuating method, student, education, elementary school, independence, creativity, informatics

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced