The Assessment of Social Impacts along the Product Life Cycle in Value Chain Actors not including Consumers as a part of Social Welfare in the Companies
Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint Náhled není k dispozici
Datum publikování
2016
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
STEF92 Technology Ltd.
Abstrakt
Companies should see a product life cycle in a complex way, as a certain cycle starting with a development of the product and finishing with its liquidation. During this cycle companies should take decisions in conformity with environmental, social and economical sphere. The article si focused on the selected stakeholders in value chain without final consumers in he Czech Republic. Attention paid to this area means an important contribution to social welfare ín companies.
Rozsah stran
p. 955-962
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
SGS_2016_002/Vývojové a aplikační metody a postupy environmentálního inženýrství a hodnotového managementu
Zdrojový dokument
SGEM 2016 : Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education Conference Proceedings. Book 1, vol. 2
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2016 (22.08.2016 - 31.08.2016)
ISBN
978-619-7105-71-1
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
S-LCA, value chain actors not including consumers, social welfare, S-LCA, hodnotový řetězec bez spotřebitelů, sociální zdraví