Strategic Performance Management with Focus on the Customer
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpublished versionDatum publikování
2015
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Elsevier Science BV
Abstrakt
This paper presents a view on issues of strategic performance management in the Czech business environment with focus on the customer by means of comparing results and partial conclusions from research carried out in selected companies. The results of the analysis are evaluated in the context of the theoretical background and the findings of similar studies. Based on these findings, a set of recommendations will be provided for Czech companies dealing with strategic performance management oriented towards the customer. The paper was prepared based on research of Czech and foreign literature, interviews with management and analyses of internal materials from selected companies.
Rozsah stran
p. 66-76
ISSN
1877-0428
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
SGSFES_2015001/Ekonomický a sociální rozvoj v soukromém a veřejném sektoru
Zdrojový dokument
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Vydavatelská verze
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815056773
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
4th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management (20.11.2014 - 22.11.2014)
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
performance, measurement, management, customer, strategy, výkonnost, měření, řízení, zákazník, strategie