Digitální knihovnaUPCE
 

Strategic Performance Management with Focus on the Customer

Konferenční objektpeer-reviewedpublished version
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Elsevier Science BV

Abstrakt

This paper presents a view on issues of strategic performance management in the Czech business environment with focus on the customer by means of comparing results and partial conclusions from research carried out in selected companies. The results of the analysis are evaluated in the context of the theoretical background and the findings of similar studies. Based on these findings, a set of recommendations will be provided for Czech companies dealing with strategic performance management oriented towards the customer. The paper was prepared based on research of Czech and foreign literature, interviews with management and analyses of internal materials from selected companies.

Rozsah stran

p. 66-76

ISSN

1877-0428

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

SGSFES_2015001/Ekonomický a sociální rozvoj v soukromém a veřejném sektoru

Zdrojový dokument

Procedia - Social and Behavioral Sciences

Vydavatelská verze

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815056773

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

4th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management (20.11.2014 - 22.11.2014)

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

performance, measurement, management, customer, strategy, výkonnost, měření, řízení, zákazník, strategie

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced