Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
|
dc.contributor.author |
Šedá, Jolana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-02T04:23:04Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T04:23:04Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65456 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vlivem médií na ženy. Na začátku práce se věnuji sebepojetí a poté představím média, která v mé práci hrají klíčovou úlohu. Dále se zabývám reklamou, péčí o tělo a vzhledem těla, ideálem krásy. Zmiňuji pak také sport, plastickou chirurgii, kosmetické úpravy a poruchy příjmu potravy. Cílem této práce je zjistit, zda a jak vybrané ženy reflektují vliv médií na jejich sebehodnocení a na péči o sebe. Práce vychází z výsledků kvalitativního výzkumu, který byl prováděn technikou polostrukturovaného rozhovoru a pozorováním. |
cze |
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
sebepojetí |
cze |
dc.subject |
ideál krásy |
cze |
dc.subject |
mass media |
eng |
dc.subject |
adversiting |
eng |
dc.subject |
self-concept |
eng |
dc.subject |
ideal beauty |
eng |
dc.title |
Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of the media in forming ideas about the ideal women's look |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hyánková, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2016-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis looks into the impact of media on women. After shortly dealing with self-esteem I analyse the influence of respective media, which are playing the key role in my thesis. Then I focus on the advertisement, body care and visage and the current ideal of beauty. I also mention the related aspects of modern life, like sport, plastic surgery, cosmetic treatment
and eating disorders. The objective of this work was to find out if and how different women reflect the influence of media on their self-esteem and self care. This thesis is based on the results of qualitative research involving semi-structured interview and observation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34928 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.identifier.stag |
28617 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|