Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá vlivem médií na ženy. Na začátku práce se věnuji sebepojetí a poté představím média, která v mé práci hrají klíčovou úlohu. Dále se zabývám reklamou, péčí o tělo a vzhledem těla, ideálem krásy. Zmiňuji pak také sport, plastickou chirurgii, kosmetické úpravy a poruchy příjmu potravy. Cílem této práce je zjistit, zda a jak vybrané ženy reflektují vliv médií na jejich sebehodnocení a na péči o sebe. Práce vychází z výsledků kvalitativního výzkumu, který byl prováděn technikou polostrukturovaného rozhovoru a pozorováním.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D34928
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
média, reklama, sebepojetí, ideál krásy, mass media, adversiting, self-concept, ideal beauty