Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá vlivem médií na ženy. Na začátku práce se věnuji sebepojetí a poté představím média, která v mé práci hrají klíčovou úlohu. Dále se zabývám reklamou, péčí o tělo a vzhledem těla, ideálem krásy. Zmiňuji pak také sport, plastickou chirurgii, kosmetické úpravy a poruchy příjmu potravy. Cílem této práce je zjistit, zda a jak vybrané ženy reflektují vliv médií na jejich sebehodnocení a na péči o sebe. Práce vychází z výsledků kvalitativního výzkumu, který byl prováděn technikou polostrukturovaného rozhovoru a pozorováním.

Rozsah stran

88 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D34928

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

média, reklama, sebepojetí, ideál krásy, mass media, adversiting, self-concept, ideal beauty

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced