Digitální knihovnaUPCE
 

Markéta Hejkalová/Pražáková jako nakladatelka

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je přiblížit působení nakladatelství Hejkal na českém literárním trhu. Zejména se pak zaměřuje na osobnost Markéty Hejkalové jakožto zakladatelky tohoto nakladatelství a ženy nakladatelky. Práce přináší úvod do problematiky nakladatelů a stručný vývoj literární kultury na českém území v posledních letech. Dále se pak věnuje převážně seznámení s Markétou Hejkalovou a pojednává o motivech vzniku nakladatelství Hejkal. Je zde popsána knižní produkce, nejen překladová, ale také česká, kterou nakladatelství Hejkal od dob svého vzniku vydalo.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Historicko-literární studia: Historicko-literární

Studijní program

Historické vědy

Signatura tištěné verze

D34968

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nakladatelství, Hejkalová, Markéta, literární produkce, nakladatelství Hejkal, publishing house, Hejkalová, Markéta, literary production, Hejkal's publishing house

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced