dc.contributor.advisor |
Cempírek, Václav |
|
dc.contributor.author |
Šerý, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:54:30Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:54:30Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65248 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možností využití výměnných nástaveb a optimalizací pozemní přepravní sítě ve společnosti DB Schenker spol s r.o. Výměnné nástavby jsou posuzovány z hlediska efektivity pracovníků centrálního terminálu, jednotlivých překladišť společnosti a v neposlední řadě také k maximálnímu využití doby řízení u vozidel jednotlivých dopravců. Zmíněna bude možnost využití nástaveb jako krátkodobého skladovacího prostoru pro odlehčení přetíženého skladu. V závěrečné části bude práce zaměřená i na možnost využití výměnných nástaveb v kombinované přepravě. |
cze |
dc.format |
74 s., 9 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
přeprava |
cze |
dc.subject |
linky |
cze |
dc.subject |
výměnné nástavby |
cze |
dc.subject |
skladování |
cze |
dc.subject |
kombinovaná doprava |
cze |
dc.subject |
DB Schenker |
eng |
dc.subject |
HUB |
eng |
dc.subject |
transportation lines |
eng |
dc.subject |
swap bodies |
eng |
dc.subject |
warehousing |
eng |
dc.subject |
intermodal transport |
eng |
dc.title |
Zavedení výměnných nástaveb ve společnosti DB Schenker |
cze |
dc.title.alternative |
Implementation of swap bodies in the company DB Schenker |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis investigates the opportunity of using swap bodies and optimizing of landtransport network in the company DB Schenker s.r.o. Swap bodies are evaluated in terms of employees' efficiency at the central terminal, each transshipment company and last but not least to maximize driving time for individual vehicles of each carrier. There is also described the possibility of using short-term extensions as storage space for relieving the congested warehouse. In the final part of the work I focused on the possibility of using swap bodies in combined transport. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34504 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
31408 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |