dc.contributor.advisor |
Nachtigall, Petr |
|
dc.contributor.author |
Mara, Robert
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:54:19Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:54:19Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65231 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice optimalizace struktury vozového parku tramvají Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciové společnosti, v dlouhodobém časovém horizontu do roku 2030. První dvě kapitoly obsahují analýzu současného rozsahu dopravních výkonů a současného složení vozového parku. Ve třetí kapitole jsou definovány vstupní požadavky na nová vozidla, provedena stručná analýza výroby tramvajových vozidel v České republice a prostřednictvím multikriteriální analýzy provedeno vyhodnocení potenciálních nových typů pro budoucí obnovu vozového parku.Ve čtvrté kapitole jsou vypracovány čtyři možné scénáře optimalizace a obnovy vozového parku s využitáím typů hodnocených v kapitole 3. Na závěr je provedeno srovnání a vyhodnocení navržených variant. |
cze |
dc.format |
116 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
tramvaje |
cze |
dc.subject |
Praha |
cze |
dc.subject |
Dopravní podnik hlavního města prahy |
cze |
dc.subject |
urban transport |
eng |
dc.subject |
trams |
eng |
dc.subject |
Prague |
eng |
dc.subject |
Prague urban transport udertaking |
eng |
dc.title |
Optimalizace složení vozového parku tramvají velkého dopravního podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Tram fleet optimization in a large public trasport undertaking |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on a tram fleet optimization at Dopravní podnik hlavního města Prahy, akciová společnost in the long term period until 2030. First two chapters are devoted to analysis of the curent range of transport peformance and the current fleet structure. Thrid chapter contains the preliminary standards for the new vehicles, brief analysis of tram production in Czech Republic and evaluation and comparison of the new types for further fleet modernization using the multicriteria analysis. In the fourth chapter, four possible scenarios of the fleet optimization are presented. The conclusions contains comparison and evaluation of four proposed scenarios. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34515 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
30583 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |