Same day delivery v podmínkách českého e-commerce
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na teoretické principy e-commerce, analýzu trhu současného způsobu distribuce objednaného zboží jednotlivými společnostmi a jejich službami v českém e-commerce. To se rovněž týká dotazníkového šetření, které se zabývá názory zákazníků na službu Doručení ve stejný den. V neposlední řadě poskytuje možný návrh, jak službu využít v podmínkách českého e-commerce.
Rozsah stran
70 s., 2s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce je přístupná bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D34707
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
elektronické obchodování, Česká republika, doručení ve stejný den, přepravní společnosti, e-commerce, Czech Republic, same day delivery, transport companies