dc.contributor.advisor |
Slabý, Petr |
|
dc.contributor.author |
Beroušek, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:49:59Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:49:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-05-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64980 |
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení nehodovosti řízeného a neřízeného provozu SSZ na křižovatkách v Plzni, zhodnocení vlivů na tuto nehodovost a vyvození závěrů a doporučení pro další zkoumání.
První teze se zaměřuje na zhodnocení nehodovosti při řízeném provozu se SSZ a neřízeném provozu se SSZ v době nízkých intenzit dopravy.
Další stanovenou otázkou bylo, v jakém intervalu intenzit je efektivní řídit provoz na křižovatce pomocí SSZ. V práci jsem dále zkoumal nehodovost dle detailnějšího rozdělení lokalit v návaznosti na typech a stavebním řešení sledovaných křižovatek. |
cze |
dc.format |
81 s., 48 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
světelné signalizační zařízení |
cze |
dc.subject |
dopravní nehoda |
cze |
dc.subject |
intenzita dopravy |
cze |
dc.subject |
absolutní nehodovost |
cze |
dc.subject |
relativní nehodovost |
cze |
dc.subject |
traffic light |
eng |
dc.subject |
accident |
eng |
dc.subject |
traffic intensity |
eng |
dc.subject |
absolute accidents |
eng |
dc.subject |
relative accident rate |
eng |
dc.title |
Kritérium bezpečnosti pro řízení provozu SSZ |
cze |
dc.title.alternative |
A criterion of safety for a traffic management of a vertical light mechanism |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Richtr, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2016-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to evaluate the accident rate controlled and uncontrolled traffic TL at crossroads in Pilsen, evaluating the effects of this accident rate and draw conclusions and recommendations for further investigation.
First thesis focuses on the evaluation of accidents in driving traffic to TL and uncontrolled operation TL at times of low traffic volumes.
Another issue was fixed, at what interval intensity is effective to drive traffic to the crossroad through the afternoon. I examined the accidents according to a more detailed distribution sites in relation to the types and structural design of monitored crossroads. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D34536 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
29416 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |