dc.contributor.advisor |
Šebek, František |
|
dc.contributor.author |
Schmidtová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-02T10:49:47Z |
|
dc.date.available |
2016-08-02T10:49:47Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-09-11 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64970 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na doprovodné programy určené dětem v archeologických expozicích. V první části text krátce seznamuje s teoretickou stránkou zkoumaného problému na základě dostupné zásadní literatury. Druhou částí je vlastní výzkum, kde autorka kombinuje dotazníkové šetření se získáváním doplňkových informací pozorováním a interview s muzejními pracovníky vybraných muzeí. Dotazníkové šetření analyzuje četnost muzeí, která disponují stálou archeologickou expozicí a zároveň doprovodnými programy pro děti s archeologickou tématikou. Výsledky jsou konfrontovány, jak se závěry teoretické části, tak i s vybranými konkrétními příklady stálých archeologických expozic a jejich doprovodných programů. |
cze |
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
muzejně-pedagogický výzkum |
cze |
dc.subject |
archeologická expozice |
cze |
dc.subject |
doprovodné programy pro dětské návštěvníky |
cze |
dc.subject |
museum and educational research |
eng |
dc.subject |
archaeological exhibitions |
eng |
dc.subject |
accompanying programs for the children visitors |
eng |
dc.title |
Doprovodné programy pro děti v archeologické expozici |
cze |
dc.title.alternative |
Supporting Programmes for Children in the Archeological Expositions |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Musil, Jan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper focuses on accompanying programs for children in the archaeological exhibitions. The first part briefly introduces the theoretical aspect of the problem based on the available basic literature. The second part is my own research, it contains the questionnaire, the additional information from observation and interviews with museum staff from selected museums. Questionnaire analyzes the frequency of permanent archaeological exhibition as well as accompanying programs for children with archaeological themes. The results are compared to the conclusions of the theoretical part and with selected concrete examples of archaeological permanent exhibitions and their accompanying programs. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
OHM+HIST |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34412 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.identifier.stag |
26735 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |