Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Beránek, Jan
dc.date.accessioned 2016-08-02T10:48:31Z
dc.date.available 2016-08-02T10:48:31Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-05-12
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64908
dc.description.abstract Problematika této bakalářské práce se zabývá porovnáním střelby v realitě oproti střelbě v herním enginu Unity a také implementací střelby v tomto herním enginu. Implementace střelby je demonstrována na bojovém vozidle. Na začátku této práce jsou vypsány základní pojmy, základy balistiky a popis střelby v herním enginu. Zbytek práce se zabývá konkrétní implementací. cze
dc.format 58 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject engine cze
dc.subject raycast cze
dc.subject skript cze
dc.subject programy cze
dc.subject programovací jazyky cze
dc.subject projektil cze
dc.subject fyzika cze
dc.subject balistika cze
dc.subject engine eng
dc.subject raycast eng
dc.subject script eng
dc.subject programs eng
dc.subject programming languages eng
dc.subject projectile eng
dc.subject physics eng
dc.subject balistics eng
dc.title Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra cze
dc.title.alternative Making Simulator combat vehicles using hybrid simulation kernel eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The issue of this thesis presents a comparison of shootings in reality compared to shooting in the game engine Unity and the implementation of shootings in the game engine . Implementation shooting is demonstrated on an armored vehicle. At the beginning of this work are listed basic terms, a description of the shooting and ballistics in the game engine . The rest of the work deals with the concrete implementation . eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D34661
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.identifier.stag 31099
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account