Digitální knihovnaUPCE
 

Tvorba simulátoru bojového vozidla za využití hybridního simulačního jádra

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Problematika této bakalářské práce se zabývá porovnáním střelby v realitě oproti střelbě v herním enginu Unity a také implementací střelby v tomto herním enginu. Implementace střelby je demonstrována na bojovém vozidle. Na začátku této práce jsou vypsány základní pojmy, základy balistiky a popis střelby v herním enginu. Zbytek práce se zabývá konkrétní implementací.

Rozsah stran

58 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D34661

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

engine, raycast, skript, programy, programovací jazyky, projektil, fyzika, balistika, engine, raycast, script, programs, programming languages, projectile, physics, balistics

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced