Motivace studentů Univerzity Hradec Králové ke studiu učitelství

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Křišťálová, Jana
dc.contributor.author Krausová, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:40:30Z
dc.date.available 2016-06-09T12:40:30Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64527
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se věnuje obecně motivaci a teorii učitelské profese a s nimi spojeným pojmům. Pozornost je věnována motivům, potřebám a zájmům, ale také konfliktům motivů. Prostor je dále věnován problémům učitelské profese, mezi které se řadí například feminizace učitelství či stárnutí učitelů. Vysvětleny jsou i jednotlivé etapy v profesní dráze učitelů. Poslední kapitola teoretické části je věnována samotné motivaci k učitelské profesi, od které se odvíjí praktická část této bakalářské práce. Praktická část je založena na vlastním kvantitativním výzkumu, který má za cíl zjistit motivy studentů vedoucí k podání přihlášky na učitelský obor a zda chtějí povolání učitele vykonávat. cze
dc.format 52 s.
dc.format.extent 1773707 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cze
dc.subject potřeba cze
dc.subject učitelství cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject feminizace cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject motivation eng
dc.subject needs eng
dc.subject teaching eng
dc.subject teachers eng
dc.subject feminization eng
dc.subject education eng
dc.title Motivace studentů Univerzity Hradec Králové ke studiu učitelství cze
dc.title.alternative Motivation of the students of the University of Hradec Králové to study teaching eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is divided into two main parts. The first theoretical part is focused on motivation and theory of teaching profession and terms associated. Attention is paid to motives, needs and interests, but also conflicts of motives. The thesis also describes problems of the teaching profession, for instance, feminization of teaching profession or ageing of teachers. Different stages in careers of teachers are also explicated in this dissertation. The last chapter of the theoretical part is focused on motivation of the teaching profession, which determines the practical part of this thesis. The practical part is based on its own quantitative research, which aims to figure out the motives of students for choosing the teacher profession, and whether they want to work as a teacher. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33988
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.identifier.stag 30529
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet