Marketing sociálních podniků pohledem teorie důvěry

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Retka, Tomáš
dc.contributor.author Oulická, Bára
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:39:35Z
dc.date.available 2016-06-09T12:39:35Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-03-31
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64499
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Marketing sociálního podniku pohledem teorie důvěry" se zaměřuje na vymezení pojmů sociálního podniku a sociální ekonomiky, představuje jednotlivé sociální podniky v Pardubickém kraji. Práce se věnuje také znevýhodněným skupinám osob na trhu práce. Vymezuje pojmy marketing a komunitní plánovaní, důležitou částí je popsání důvěry. Praktická část je věnována rozhovorům s řediteli sociálních podniků a jejich zákazníky. cze
dc.format 52 s.
dc.format.extent 1193831 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject sociální podniky cze
dc.subject sociální ekonomika cze
dc.subject marketing cze
dc.subject komunitní plánování cze
dc.subject důvěra cze
dc.subject social firms eng
dc.subject social economy eng
dc.subject marketing eng
dc.subject community planning eng
dc.subject trust eng
dc.title Marketing sociálních podniků pohledem teorie důvěry cze
dc.title.alternative Marketing of Social Enterprises from the Point of the Theory of Trust eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hloušková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-06-02
dc.description.abstract-translated The thesis called "Marketing of Social Enterprise viewed by the Theory of Trust" deals with the concepts of social enterprise and social economy, and introduces individual social enterprises in the Pardubice region. The thesis is furthermore focused on disadvantaged groups of people on the labour market. The thesis then describes the concepts of marketing and community planning and provides an essential description of the term trust. The practical part consists of several interviews with the Heads of Social Enterprises and their customers. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34016
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.identifier.stag 30873
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet