dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Černá, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:38:48Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:38:48Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64476 |
|
dc.description.abstract |
The Master's thesis deals with providing feedback in ELT lessons. The work is divided into two main parts. The theoretical part introduces the importance of communication, explains the term interaction and introduces classroom communication, which is a special type of social communication. Evaluation as a covering term including feedback is introduced in the next part of the thesis. Different types and techniques of feedback are the main topic of the third chapter. The theoretical part concludes with the introduction of a taxonomy of objectives in relation to feedback. In the practical part, whether the provided feedback is in alignment with the objectives of individual activities is mapped with the use of observations and short interviews. |
eng |
dc.format |
79 s. |
|
dc.format.extent |
1306118 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
interakce |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
cíle aktivit |
cze |
dc.subject |
english language teaching |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
interaction |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
objectives of activities |
eng |
dc.title |
Giving Feedback in ELT Lessons |
eng |
dc.title.alternative |
Poskytování zpětné vazby v hodinách anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá poskytováním zpětné vazby v hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část zmiňuje důležitost komunikace, vysvětluje pojem interakce a představuje pedagogickou komunikaci, což je specifický druh sociální komunikace. Hodnocení, jakožto termín, který zahrnuje i zpětnou vazbu, je představeno v následující části. Druhy, typy a techniky zpětné vazby jsou hlavním tématem třetí kapitoly. Teoretickou část uzavírá představení taxonomie cílů ve vztahu ke zpětné vazbě. V praktické části práce je pomocí observací a krátkých rozhovorů zjištěno, zda je zpětná vazba poskytována v souladu s cíli jednotlivých aktivit. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34374 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
29064 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |