Giving Feedback in ELT Lessons

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Černá, Kristýna
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:38:48Z
dc.date.available 2016-06-09T12:38:48Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-03-31
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64476
dc.description.abstract The Master's thesis deals with providing feedback in ELT lessons. The work is divided into two main parts. The theoretical part introduces the importance of communication, explains the term interaction and introduces classroom communication, which is a special type of social communication. Evaluation as a covering term including feedback is introduced in the next part of the thesis. Different types and techniques of feedback are the main topic of the third chapter. The theoretical part concludes with the introduction of a taxonomy of objectives in relation to feedback. In the practical part, whether the provided feedback is in alignment with the objectives of individual activities is mapped with the use of observations and short interviews. eng
dc.format 79 s.
dc.format.extent 1306118 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject interakce cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject cíle aktivit cze
dc.subject english language teaching eng
dc.subject feedback eng
dc.subject interaction eng
dc.subject communication eng
dc.subject objectives of activities eng
dc.title Giving Feedback in ELT Lessons eng
dc.title.alternative Poskytování zpětné vazby v hodinách anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá poskytováním zpětné vazby v hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část zmiňuje důležitost komunikace, vysvětluje pojem interakce a představuje pedagogickou komunikaci, což je specifický druh sociální komunikace. Hodnocení, jakožto termín, který zahrnuje i zpětnou vazbu, je představeno v následující části. Druhy, typy a techniky zpětné vazby jsou hlavním tématem třetí kapitoly. Teoretickou část uzavírá představení taxonomie cílů ve vztahu ke zpětné vazbě. V praktické části práce je pomocí observací a krátkých rozhovorů zjištěno, zda je zpětná vazba poskytována v souladu s cíli jednotlivých aktivit. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34374
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 29064
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet