Současné místo DDÚ v systému ústavní výchovy v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škoviera, Albín
dc.contributor.author Krčmářová, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-06-09T12:29:03Z
dc.date.available 2016-06-09T12:29:03Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-03-31
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64194
dc.description.abstract Tato práce se skládá ze dvou částí a klade si za cíl objasnit čtenáři, jak běžně fungují dětské diagnostické ústavy v České republice. V teoretické části popisuje, co je úkolem těchto ústavů, s jakými problémy se pracovníci těchto ústavů pravidelně setkávají a jakými metodami dosahují převýchovy u dětí. Empirická část se opírá o poznatky v teoretické části práce a zabývá se problematikou rozdílného pohledu dětí samotných a jejich vychovatelů na důvody jejich umisťování do diagnostického ústavu, jejich života v něm a představy po jeho opuštění. Výsledkem práce je tak pochopení a přiblížení života za zdmi diagnostických ústavů v České republice s ohledem na zkušenosti obou aktérů. cze
dc.format 63 s.
dc.format.extent 1162688 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject ústavní výchova cze
dc.subject náhradní rodinná péče cze
dc.subject převýchova cze
dc.subject problémové chování cze
dc.subject institutional education eng
dc.subject foster family care eng
dc.subject re-education eng
dc.subject problematic behavior eng
dc.title Současné místo DDÚ v systému ústavní výchovy v České republice cze
dc.title.alternative Actually place of children´s diagnostic institutions in the institutional care system in Czech Republic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated This paper consists of two parts and it aims to clarify to the reader how commonly operate children's diagnostic institutes in the Czech Republic. The theoretical part describes what is the role of these institutions, the problems that employees of these institutions have to solve on daily bases and which methods are the most successful in re-education of children. Empirical part is based on the findings of the theoretical part and deals with the problems of a different perspective of the children themselves and their educators on the reasons for their placement in the diagnostic institute, their lives and their ideas of life after leaving the institute. The result of this work is understanding and closer view on life behind the walls of diagnostic centers in the Czech Republic considering the experiences of both actors. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33976
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 31229
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account