Racionalizace souběhu autobusové a trolejbusové linky v rozvojové oblasti Univerzitního kampusu v Brně-Bohunicích
Diplomová práceDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá významným rozvojovým územím v jiho-východní části města Brna (Kampus Masarykovy univerzity, areál Fakultní nemocnice Brno a zóna se smíšenými funkcemi) především z pohledu městské hromadné dopravy. Stručně popisuje stávající rozsah dopravní obslužnosti, uvažované rozvojové projekty v dotčené oblasti, včetně předpokladů nutných pro jejich naplnění a jejich celkový průmět do organizace veřejné dopravy. Z pohledu dopravní technologie pak porovnává varianty souběhu autobusové a trolejbusové linky v tangenciální vazbě, jako významného prvku systému městské hromadné dopravy v řešeném území.
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D33818
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Brno, městská hromadná doprava, tangenciální linka, autobusy, trolejbusy, univerzitní kampus, Brno, urban mass transportation, tangential line, buses, trolleybuses, university campus