Návrh na umisťování záchytných parkovišť (P+R) v Hradci Králové

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brožová, Pavlína
dc.contributor.author Charvát, Jan
dc.date.accessioned 2016-04-25T16:07:57Z
dc.date.available 2016-04-25T16:07:57Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2015-11-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64035
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá navržením a rozmístění odstavných ploch (P+R) v Hradci Králové. V teoretické části se analyzuje současný stav veškerých parkovišť i odstavných parkovišť (P+R). Následně bude popsán účel a princip těchto parkovišť a využití pro individuální automobilovou dopravu. V praktické části se navrhnou lokace a kapacity odstavných parkovišť (P+R), kde se bude přihlížet na intenzitu dopravy. Dále se navrhne a vyhodnotí jejich návaznost na stanovená místa v Hradci Králové. Výsledkem bude i srovnání cestovních časů při využití přepravy pouze autem a pomocí systému P+R, tedy kombinací individuální automobilové dopravy a veřejné hromadné dopravy. cze
dc.format 111 s.
dc.format.extent 6271064 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hradec Králové cze
dc.subject parkoviště cze
dc.subject záchytné parkoviště P+R cze
dc.subject car parks eng
dc.subject park-and-ride eng
dc.title Návrh na umisťování záchytných parkovišť (P+R) v Hradci Králové cze
dc.title.alternative Proposal for placing park-and-ride car parks in Hradec Králové eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zeman, Libor
dc.date.accepted 2016-01-18
dc.description.abstract-translated This diploma thesis concerns with proposing and placing park-and-ride car parks in Hradec Králové. It analyses current conditions of the whole park-and-ride car parks in the theoretical part. Then it describes the function and principle of those car parks and utilization for individual car transport. The practical part proposes locations and capacity of park-and-ride car parks, where it takes transport intensity into consideration. It proposes and evaluates its follow-up for determined places in Hradec Králové in the next step. The result is comparing traveling time when using only car transport and with the aid of P+R system that means combination of individual car transport and public transport. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D33819
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.identifier.stag 29399
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet