dc.contributor.advisor |
Brožová, Pavlína |
|
dc.contributor.author |
Charvát, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-04-25T16:07:57Z |
|
dc.date.available |
2016-04-25T16:07:57Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2015-11-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64035 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá navržením a rozmístění odstavných ploch (P+R) v Hradci Králové. V teoretické části se analyzuje současný stav veškerých parkovišť i odstavných parkovišť (P+R). Následně bude popsán účel a princip těchto parkovišť a využití pro individuální automobilovou dopravu. V praktické části se navrhnou lokace a kapacity odstavných parkovišť (P+R), kde se bude přihlížet na intenzitu dopravy. Dále se navrhne a vyhodnotí jejich návaznost na stanovená místa v Hradci Králové. Výsledkem bude i srovnání cestovních časů při využití přepravy pouze autem a pomocí systému P+R, tedy kombinací individuální automobilové dopravy a veřejné hromadné dopravy. |
cze |
dc.format |
111 s. |
|
dc.format.extent |
6271064 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hradec Králové |
cze |
dc.subject |
parkoviště |
cze |
dc.subject |
záchytné parkoviště P+R |
cze |
dc.subject |
car parks |
eng |
dc.subject |
park-and-ride |
eng |
dc.title |
Návrh na umisťování záchytných parkovišť (P+R) v Hradci Králové |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal for placing park-and-ride car parks in Hradec Králové |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zeman, Libor |
|
dc.date.accepted |
2016-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis concerns with proposing and placing park-and-ride car parks
in Hradec Králové. It analyses current conditions of the whole park-and-ride car parks in the theoretical part. Then it describes the function and principle of those car parks and utilization for individual car transport. The practical part proposes locations and capacity of park-and-ride car parks, where it takes transport intensity into consideration. It proposes and evaluates its follow-up for determined places in Hradec Králové in the next step. The result is comparing traveling time when using only car transport and with the aid of P+R system that means combination of individual car transport and public transport. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D33819 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.identifier.stag |
29399 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |