Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Ve třetí části jsou navrženy nové marketingové aktivity, které jsou následně ekonomicky zhodnoceny.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D33783

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, čerpací stanice, produkty, cena, komunikace, distribuce, lidé, procesy, marketing, gas stations, products, price, communication, distribution, people, processes

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced