dc.contributor.advisor |
|
|
dc.contributor.author |
Zikmundová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-03-14T09:24:17Z |
|
dc.date.available |
2016-03-14T09:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61961 |
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se zabývám výukou islámu v rámci společenských věd na
střední škole podle projektu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. V
první kapitole stručně pojednávám o tom, co je to kritické myšlení, jakou
má historii a jak je definováno. Ve druhé kapitole porovnávám tradiční a
humanistický model výuky z hlediska Carla Rogerse. Ve třetí kapitole se
stučně věnuji psychosociálnímu vývoji adolescentů. Ve čtvrté kapitole
představuji projekt Muslimové očima českých školáků, jehož obsahem je
výuka islámu na středních školách a korekce chybných informací o
islámu, které převládají ve veřejném mínění. V závěrečné kapitole se pak
věnuji konceptu samotné hodiny. |
cze |
dc.format |
42 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
kritické myšlení |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
islám |
cze |
dc.subject |
vývojová psychologie |
cze |
dc.title |
Čtením a psaním ke kritickému myšlení: Model E-U-R ve výuce společenských věd |
cze |
dc.title.alternative |
|
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2015 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
eng |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33250 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |