dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Peterová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:42:43Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:42:43Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61632 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the issue of peer feedback in teaching and learning English in educational institutions. In the theoretical part of this thesis, the issue of assessment will be covered in connection to the term of feedback and peer feedback. The advantages and disadvantages of peer feedback will be discussed in connection to second language acquisition. The practical part is based on a research conducted in one educational institution. |
eng |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
1368440 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
feedback |
cze |
dc.subject |
peer feedback |
cze |
dc.subject |
second language acquisition |
cze |
dc.subject |
teaching and learning English |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
vrstevnické hodnocení |
cze |
dc.subject |
cizojazyčná výuka |
cze |
dc.title |
Peer feedback in teaching and learning English |
eng |
dc.title.alternative |
Peer feedback in teaching and learning English |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tzv. peer feedback, tedy zpětnou vazbou poskytovanou spolužáky, ve výuce anglického jazyka na základní škole. V úvodu teoretické části je zkoumaná problematika zasazena do kontextu hodnocení ve vyučování, dále je definován pojem zpětná vazba, její různé typy a zdroje a hlavní důraz je kladen na zpětnou vazbu poskytovanou spolužáky. Výhody a rizika spojené s využíváním tohoto zdroje zpětné vazby jsou diskutována ve vztahu ke specifikům cizojazyčné výuky. V praktické části je realizováno výzkumné šetření s cílem zjistit, zda se ve výuce anglického jazyka zpětná vazba poskytovaná spolužáky vyskytuje a jak ji žáci vnímají. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33769 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
25443 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-06-29 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |