dc.contributor.advisor |
Šimonová, Stanislava |
cze |
dc.contributor.author |
Novák, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:39:27Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:39:27Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61520 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá návrhem modelového postupu zlepšování kvality pro malé organizace. Podstatou modelu je využití dat, která jsou běžně dostupná v malé organizaci, spolu s jeho praktickou aplikací bez výrazných nároků na čas a zdroje podniku. Dále je v práci provedena kategorizace nástrojů zlepšování kvality a vymezen pojem malá organizace. Navržený modelový postup byl ověřen praktickou aplikací ve dvou organizacích. |
cze |
dc.format |
98 s. |
cze |
dc.format.extent |
1984568 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.6.2017 |
cze |
dc.subject |
models |
cze |
dc.subject |
small organizations |
cze |
dc.subject |
quality improvement |
cze |
dc.subject |
self assessment |
cze |
dc.subject |
customers |
cze |
dc.subject |
modely |
cze |
dc.subject |
malé organizace |
cze |
dc.subject |
zlepšování kvality |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.title |
Nástroje zlepšování kvality pro malé organizace |
cze |
dc.title.alternative |
Quality improvement tools for small organizations |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zemanová, Barbora |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work describes the proposal of a model of quality improvement process for small organizations. The essence of the model is the use of data that are commonly available in a small organization, together with a practical application of the model without significant demands on time and resources of the company. Furthermore the work contains the categorization of a quality improvement tools and a definition of the concept of a small organization. The proposed model procedure has been verified by a practical application of the model in two organizations. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D33028 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Název práce: Nástroje zlepaování kvality pro malé organizaceOtázky vedoucí práce k obhajobě: nejsou Otázky oponenta práce k obhajobě: 1) Znáte alespoň jeden podnik, který model EFQM případně CAF využívá? Kolik firem v České republice tyto modely aktivně využívá?, 2) Uveďte souvislost Lean a Kaizen. V čem se tyto přístupy liaí a co mají společného. |
cze |
dc.identifier.stag |
25899 |
cze |
dc.date.embargo |
2017-06-26 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |