dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.contributor.author |
Prášková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:39:23Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:39:23Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61515 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je popsat aktuální situaci na trhu běžných účtů pro fyzické osoby a pro podnikatele. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení fungování finančního trhu a bankovnictví. Je zde také věnována pozornost obecné charakteristice běžného účtu, na který je práce především zaměřena. V praktické části je analyzována vybraná banka a dvanáct konkurenčních nabídek. V závěru je provedeno statistické šetření na základě dotazníku. |
cze |
dc.format |
92 s. |
cze |
dc.format.extent |
5039174 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
banks |
cze |
dc.subject |
banking |
cze |
dc.subject |
banking products |
cze |
dc.subject |
current account |
cze |
dc.subject |
finance |
cze |
dc.subject |
banky |
cze |
dc.subject |
bankovnictví |
cze |
dc.subject |
bankovní produkty |
cze |
dc.subject |
běžný účet |
cze |
dc.subject |
finance |
cze |
dc.title |
Bankovní produkty vybraného bankovního subjektu pro podnik a fyzické osoby |
cze |
dc.title.alternative |
Banking Products of a selected Financial Institution for companies
and individuals |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lejsková, Pavla |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to describe the current situation in the market of current accounts for individuals and for businesses. The theoretical part is focused on explaining the functioning of the financial market and banking. The general characteristics of the current account are described because of the primarily work focused. A chosen bank and the twelve competing offers are analysed in the practical part. In conclusion, there is the statistical survey based on a questionnaire. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32982 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a závěry práce a odpověděl na následující otázky: 1. Není počet bankomatů Komerční banky oproti ostatním bankám přília nízký a neovlivňuje to oblíbenost potencionálních zákazníků? 2. Jaký závěr lze vyvodit z provedených statistických analýz? 3. Jakou banku by měl klient zvolit, pokud by chtěl mít osobní a podnikatelský účet v jedné bance? |
cze |
dc.identifier.stag |
25656 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-08-17 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |