dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Francová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:39:17Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:39:17Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61509 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem. |
cze |
dc.format |
74 s. |
cze |
dc.format.extent |
1094976 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
customer analysis |
cze |
dc.subject |
customer value |
cze |
dc.subject |
customer life time value |
cze |
dc.subject |
customer relationship management |
cze |
dc.subject |
RFM analysis |
cze |
dc.subject |
analýza zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnota zákazníka |
cze |
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníkem |
cze |
dc.subject |
RFM analýza |
cze |
dc.title |
Analýza zákazníka vybrané organizace |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of customer in a selected organization |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with customer analysis in the company WOODCOTE CZ, a.s. In the first part theoretical knowledge of a subject is gathered, the second part is focused on practical use of findings and a customer evaluation. Based on analysis, results are analysed and the strategy of building the relationship with a customer is designed afterwards. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32988 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Název práce: Analýza zákazníka vybrané organizaceOtázky a připomínky vedoucí práce k obhajobě: 1) Pro RFM analýzu autorka využila MS Excel a software SPSS Clementine. V čem se liaí výstupy získané pomocí těchto nástrojů?, 2) Do jaké míry jsou zpracovaná data využitelná pro zkoumanou organizaci? Otázky a připomínky oponenta práce k obhajobě: Jednou ze zásad správně nastaveného CRM je zjistit, co přesně motivuje zákazníky od jednorázové koupě k dlouhodobému vztahu k prodávajícímu. Na jaké oblasti řízení vztahů se zákazníky by se měla firma zaměřit, resp. které důležité informace o zákazníkovi by měla znát? |
cze |
dc.identifier.stag |
25328 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-08-05 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |