Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza zákazníka vybrané organizace

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Francová, Radka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem.

Popis

Klíčová slova

customer analysis, customer value, customer life time value, customer relationship management, RFM analysis, analýza zákazníka, hodnota zákazníka, řízení vztahu se zákazníkem, RFM analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By