Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza zákazníka vybrané organizace

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem.

Rozsah stran

74 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32988

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

customer analysis, customer value, customer life time value, customer relationship management, RFM analysis, analýza zákazníka, hodnota zákazníka, řízení vztahu se zákazníkem, RFM analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced