Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza zákazníka vybrané organizace

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřinacze
dc.contributor.authorFrancová, Radka
dc.contributor.refereeKožená, Marcelacze
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-09-27T10:39:17Z
dc.date.available2015-09-27T10:39:17Z
dc.date.embargo2015-08-05cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with customer analysis in the company WOODCOTE CZ, a.s. In the first part theoretical knowledge of a subject is gathered, the second part is focused on practical use of findings and a customer evaluation. Based on analysis, results are analysed and the strategy of building the relationship with a customer is designed afterwards.eng
dc.description.defenceNázev práce: Analýza zákazníka vybrané organizaceOtázky a připomínky vedoucí práce k obhajobě: 1) Pro RFM analýzu autorka využila MS Excel a software SPSS Clementine. V čem se liaí výstupy získané pomocí těchto nástrojů?, 2) Do jaké míry jsou zpracovaná data využitelná pro zkoumanou organizaci? Otázky a připomínky oponenta práce k obhajobě: Jednou ze zásad správně nastaveného CRM je zjistit, co přesně motivuje zákazníky od jednorázové koupě k dlouhodobému vztahu k prodávajícímu. Na jaké oblasti řízení vztahů se zákazníky by se měla firma zaměřit, resp. které důležité informace o zákazníkovi by měla znát?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.cze
dc.format.extent1094976 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD32988cze
dc.identifier.stag25328cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/61509
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectcustomer analysiscze
dc.subjectcustomer valuecze
dc.subjectcustomer life time valuecze
dc.subjectcustomer relationship managementcze
dc.subjectRFM analysiscze
dc.subjectanalýza zákazníkacze
dc.subjecthodnota zákazníkacze
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkemcze
dc.subjectRFM analýzacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza zákazníka vybrané organizacecze
dc.title.alternativeAnalysis of customer in a selected organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
FrancovaR_AnalyzaZakaznika_KK_1cast_2015.pdf
Velikost:
1.04 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_AnalyzaZakaz_RF_2015.pdf
Velikost:
221.72 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_AnalyzaZakaznika_RF_2015.pdf
Velikost:
142.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta