dc.contributor.advisor |
Hanulík, Vladan |
cze |
dc.contributor.author |
Šikl, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:37:50Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:37:50Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61472 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se pokouší zjistit, jaké bylo konzumní jednání obyvatel Hradce Králové ve druhé polovině dvacátého století. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké měl možnosti dobový zákazník, jaký byl přístup obsluhy v obchodě a především odhalit, jestli ve městě byla
dostatečná obchodní síť. Dále bylo důležité porovnat socialistického a kapitalistického spotřebitele po stránce konzumerismu. Pro práci byl zásadní výzkum v podobě ústních pohovorů a články v denním tisku. |
cze |
dc.format |
81 s. |
cze |
dc.format.extent |
917343 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
konzumerismus |
cze |
dc.subject |
hyperkonzumenti |
cze |
dc.subject |
nakupování |
cze |
dc.subject |
rozhovory |
cze |
dc.subject |
obchodní domy |
cze |
dc.subject |
Hradec Králové |
cze |
dc.subject |
consumerism |
eng |
dc.subject |
hyperconsuments |
eng |
dc.subject |
shopping |
eng |
dc.subject |
interviews |
eng |
dc.subject |
shopping malls |
eng |
dc.title |
Strategie konzumního jednání v druhé polovině dvacátého století v Hradci Králové |
cze |
dc.title.alternative |
The strategy of consumer behavior in the second half of the twentieth century in Hradec Králové |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Panoch, Pavel |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the consumer behaviour of inhibitans od Hradec Králové in the second half of the twentieth century. The main target was to find out what options the customer in the century had, how stores took care of their costumers and last but not least if
the commercial network was sufficient. Next it was also important to compare the socialist and capitalist consumer in relation to consumerism. For my bechelor thesis was principal research in the way of personal interviews and articles in newspapers. |
eng |
dc.description.department |
Ústav historických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
OHM+HIST |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33292 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.defence |
1. Představení tématu bakalářské práce - cíl, metody, literatura a prameny.2. Seznámení komise s posudky vedoucího práce a oponenta.3. rekace uchazeče na podněty obsažené v posudcích.4. Závěrečná debata. |
cze |
dc.identifier.stag |
26736 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-06-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |