Management a ekonomika malých hudebních skupin

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mandys, Jan cze
dc.contributor.author Vrána, Radek
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:36:09Z
dc.date.available 2015-09-27T10:36:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61409
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat management a ekonomiku malých hudebních skupin jako specifického druhu organizace se zaměřením na marketing, který představuje klíčovou oblast pro to, aby takováto malá skupina mohla existovat. Práce se bude zabývat deskriptivní analýzou efektivity fungování malé skupiny, která produkuje ve většině případů sice minimální zisk, nicméně aby mohla tato organizace fungovat, musí využívat alespoň základní manažerské strategie. Zákazníka v tomto případě představuje posluchač hudební skupiny. cze
dc.format 88 s. cze
dc.format.extent 1956459 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject music band cze
dc.subject marketing cze
dc.subject economy cze
dc.subject management cze
dc.subject market cze
dc.subject communication cze
dc.subject distribution cze
dc.subject hudební skupiny cze
dc.subject marketing cze
dc.subject ekonomika cze
dc.subject management cze
dc.subject trh cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject distribuce cze
dc.title Management a ekonomika malých hudebních skupin cze
dc.title.alternative Management and economy of little music bands eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Novotný, Josef cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The target of this diploma work is to analyse management and economy of small music bands as the specific type of an organisation and to aim at marketing which plays the key position for existing of a music band. The work is concerned with the analysis of efficiency of small band's work. Although these bands usually make a minimum profit, they have to use at least some basic managerial strategy. In this case, a customer is represented by a listener to a music band. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D33235 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a závěry práce a odpověděl na následující otázky: 1. Co hlavního považuje student za klíčové pro fungování kapely? 2. Jak dlouho podle názoru studenta trvá, než se kapela prosadí tak, aby byla schopná své členy uživit, a jaké jsou klíčové atributy úspěchu? 3. Autor uvádí, že dotazníkového aetřetní se zúčastnili převážně respondenti ve věku od 18-27 let, proč? 4. Jak moc jsou úspěané české hudební skupiny v crowdfundingovém projektu uvedeném na str. 53.? cze
dc.identifier.stag 26182 cze
dc.date.embargo 2015-08-12 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet