Management a ekonomika malých hudebních skupin
Diplomová práceDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je analyzovat management a ekonomiku malých hudebních skupin jako specifického druhu organizace se zaměřením na marketing, který představuje klíčovou oblast pro to, aby takováto malá skupina mohla existovat. Práce se bude zabývat deskriptivní analýzou efektivity fungování malé skupiny, která produkuje ve většině případů sice minimální zisk, nicméně aby mohla tato organizace fungovat, musí využívat alespoň základní manažerské strategie. Zákazníka v tomto případě představuje posluchač hudební skupiny.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D33235
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
music band, marketing, economy, management, market, communication, distribution, hudební skupiny, marketing, ekonomika, management, trh, komunikace, distribuce