dc.contributor.advisor |
Mandys, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Vrána, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:36:09Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:36:09Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61409 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je analyzovat management a ekonomiku malých hudebních skupin jako specifického druhu organizace se zaměřením na marketing, který představuje klíčovou oblast pro to, aby takováto malá skupina mohla existovat. Práce se bude zabývat deskriptivní analýzou efektivity fungování malé skupiny, která produkuje ve většině případů sice minimální zisk, nicméně aby mohla tato organizace fungovat, musí využívat alespoň základní manažerské strategie. Zákazníka v tomto případě představuje posluchač hudební skupiny. |
cze |
dc.format |
88 s. |
cze |
dc.format.extent |
1956459 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
music band |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
economy |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
market |
cze |
dc.subject |
communication |
cze |
dc.subject |
distribution |
cze |
dc.subject |
hudební skupiny |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
ekonomika |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
trh |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.title |
Management a ekonomika malých hudebních skupin |
cze |
dc.title.alternative |
Management and economy of little music bands |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Novotný, Josef |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The target of this diploma work is to analyse management and economy of small music bands as the specific type of an organisation and to aim at marketing which plays the key position for existing of a music band. The work is concerned with the analysis of efficiency of small band's work. Although these bands usually make a minimum profit, they have to use at least some basic managerial strategy. In this case, a customer is represented by a listener to a music band. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D33235 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a závěry práce a odpověděl na následující otázky: 1. Co hlavního považuje student za klíčové pro fungování kapely? 2. Jak dlouho podle názoru studenta trvá, než se kapela prosadí tak, aby byla schopná své členy uživit, a jaké jsou klíčové atributy úspěchu? 3. Autor uvádí, že dotazníkového aetřetní se zúčastnili převážně respondenti ve věku od 18-27 let, proč? 4. Jak moc jsou úspěané české hudební skupiny v crowdfundingovém projektu uvedeném na str. 53.? |
cze |
dc.identifier.stag |
26182 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-08-12 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |