Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina cze
dc.contributor.author Neumanová, Marcela
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:34:47Z
dc.date.available 2015-09-27T10:34:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61362
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní kultura, její definice, složky, znaky i způsoby budování. Praktická část práce obsahuje zpracování a analýzu výsledků primárního výzkumu zaměřeného na zjištění vnímané prospěšnosti zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu, a to jak z pohledu dodavatelů, tak odběratelů chemických produktů. Jsou zde prezentovány jednak celkové výsledky zjištěné u dodavatelů i odběratelů, ale je provedeno také srovnání vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů firemní kultury z hlediska odběratelů i dodavatelů a také podle různých charakteristik respondentů. cze
dc.format.extent 1290277 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Relationship with customers cze
dc.subject strengthening relationship with customers cze
dc.subject corporate culture cze
dc.subject B2B market cze
dc.subject research corporate culture cze
dc.title Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu cze
dc.title.alternative The usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B market eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build relationships with customers in the B2B market and described the company culture, its definitions, folders, signs and ways of building. The practical part deals with processing and analyzing the results of primary research aimed at finding out of perceived benefit, customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market, both in terms of suppliers and buyers of chemical products. There are presented the overall results found for suppliers and customers, there is also a comparison of the benefits perception of the various attributes company culture in terms of customers and suppliers, and the different characteristics of the respondent as well. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence \par{Skutečně si mysl{í}te, že z{á}kaznicky orientovan{á} firemn{í} kultura je~při budov{á}n{í}~dodavatelsko-odběratelsk{ý}ch vztahů tak důležit{á} (jak vypl{ý}v{á} z v{ý}sledků~v{ý}zkumu)? Porovn{á}vala jste tento atribut prospě{š}nosti s jin{ý}mi typy atributů, např. cenou?\par} \par{Studentka ot{á}zky zodpověděla.\par} cze
dc.identifier.stag 27801 cze
dc.date.embargo 2035-07-17 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet