dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
cze |
dc.contributor.author |
Neumanová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:34:47Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:34:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61362 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní kultura, její definice, složky, znaky i způsoby budování.
Praktická část práce obsahuje zpracování a analýzu výsledků primárního výzkumu zaměřeného na zjištění vnímané prospěšnosti zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu, a to jak z pohledu dodavatelů, tak odběratelů chemických produktů. Jsou zde prezentovány jednak celkové výsledky zjištěné u dodavatelů i odběratelů, ale je provedeno také srovnání vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů firemní kultury z hlediska odběratelů i dodavatelů a také podle různých charakteristik respondentů. |
cze |
dc.format.extent |
1290277 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Relationship with customers |
cze |
dc.subject |
strengthening relationship with customers |
cze |
dc.subject |
corporate culture |
cze |
dc.subject |
B2B market |
cze |
dc.subject |
research corporate culture |
cze |
dc.title |
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu |
cze |
dc.title.alternative |
The usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B market |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build relationships with customers
in the B2B market and described the company culture, its definitions, folders, signs and ways of building.
The practical part deals with processing and analyzing the results of primary research aimed at finding out of perceived benefit, customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market, both in terms of suppliers and buyers of chemical products. There are presented the overall results found for suppliers and customers, there is also a comparison of the benefits perception of the various attributes company culture in terms of customers and suppliers, and the different characteristics of the respondent as well. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
\par{Skutečně si mysl{í}te, že z{á}kaznicky orientovan{á} firemn{í} kultura je~při budov{á}n{í}~dodavatelsko-odběratelsk{ý}ch vztahů tak důležit{á} (jak vypl{ý}v{á} z v{ý}sledků~v{ý}zkumu)? Porovn{á}vala jste tento atribut prospě{š}nosti s jin{ý}mi typy atributů, např. cenou?\par}
\par{Studentka ot{á}zky zodpověděla.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
27801 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-07-17 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |