Výběr internetového připojení pro MSP
Bakalářská práceDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce popisuje použití metod manažerského rozhodování při výběru internetového připojení pro malý podnik. Je zde popsáno proč podnik potřebuje připojení k internetu, jakým způsobem probíhá rozhodování, jsou popsány vybrané metody manažerského rozhodování a v závěru práce je vybrána jedna z variant řešení.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D33135
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
management decision, internet connection, multi-criteria evaluating, small enterprise, manažerské rozhodování, internetové připojení, vícekriteriální hodnocení, malé podniky