Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení.
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D32688
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, service, marketing mix, product, price, distribution, communication, personnel, process