Digitální knihovnaUPCE
 

Postavení České pošty, s. p. na poštovním trhu se zaměřením na balíkové produkty

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje na balíkový trh v České republice, konkrétně na jeho konkurenční pojetí se zaměřením na Českou poštu, s. p.. Práce se zabývá podrobným popisem jednotlivých balíkových služeb u vybraných operátorů. Tyto popisované balíkové služby jsou následně mezi sebou porovnávány podle jednotlivých hledisek. V závěrečné části práce je vypracován návrh na zlepšení na základě jednotlivých porovnání.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D32527

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Czech Post, state enterprise, competition, packet products, Czech Republic, demand, Česká pošta, konkurence, balíkové produkty, Česká republika, poptávka

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced