Postavení České pošty, s. p. na poštovním trhu se zaměřením na balíkové produkty
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na balíkový trh v České republice, konkrétně na jeho konkurenční pojetí se zaměřením na Českou poštu, s. p.. Práce se zabývá podrobným popisem jednotlivých balíkových služeb u vybraných operátorů. Tyto popisované balíkové služby jsou následně mezi sebou porovnávány podle jednotlivých hledisek. V závěrečné části práce je vypracován návrh na zlepšení na základě jednotlivých porovnání.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D32527
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Czech Post, state enterprise, competition, packet products, Czech Republic, demand, Česká pošta, konkurence, balíkové produkty, Česká republika, poptávka