Návrh marketingové strategie firmy Hejdánek s.r.o.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro firmu Hejdánek s.r.o. První část práce se zaměřuje na definici základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. V části druhé je provedena analýza marketingového prostředí firmy a marketingového mixu. Závěrečná část předkládá návrhy pro budoucí vývoj firmy v oblasti marketingové strategie.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D32521
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, analýza makroprostředí, analýza mikroprostředí, marketingový mix, SWOT
analýza, marketingové strategie, marketing, analysis of macro environment, analysis of micro environment, marketing
mix, SWOT analysis, marketing strategies