Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh marketingové strategie firmy Hejdánek s.r.o.

Bakalářská práceaccess-status.open.listelement.badge
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro firmu Hejdánek s.r.o. První část práce se zaměřuje na definici základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. V části druhé je provedena analýza marketingového prostředí firmy a marketingového mixu. Závěrečná část předkládá návrhy pro budoucí vývoj firmy v oblasti marketingové strategie.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D32521

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, analýza makroprostředí, analýza mikroprostředí, marketingový mix, SWOT analýza, marketingové strategie, marketing, analysis of macro environment, analysis of micro environment, marketing mix, SWOT analysis, marketing strategies

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced