Integrace dětí s ADHD do běžné základní školy
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce je věnována dětem, které mají poruchu chování, konkrétně ADHD/ADD. Vysvětleny jsou právě pojmy ADHD a integrace do škol. Tato bakalářská práce je založena na terénním výzkumu v nejmenované základní škole. Jde o případovou studii tří dětí a reflexi učitelů, asistentů pedagogů a dětí. Práce je zaměřena sociálně antropologicky. V dané oblasti sleduje koncepty jako stigma, sociální role a status. Práce je doplněna o informace z pedagogicko-psychologické poradny a specializované školy nedaleko Pardubic. Cílem práce je vyobrazení současných možností a trendů ve vzdělávání dětí se syndromem ADHD.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D33080
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ADHD, school, children, teachers, assistants, stigma, education, ADHD, škola, integrace, děti, učitelé, asistenti, stigma, výchova