Digitální knihovnaUPCE
 

Integrace dětí s ADHD do běžné základní školy

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce je věnována dětem, které mají poruchu chování, konkrétně ADHD/ADD. Vysvětleny jsou právě pojmy ADHD a integrace do škol. Tato bakalářská práce je založena na terénním výzkumu v nejmenované základní škole. Jde o případovou studii tří dětí a reflexi učitelů, asistentů pedagogů a dětí. Práce je zaměřena sociálně antropologicky. V dané oblasti sleduje koncepty jako stigma, sociální role a status. Práce je doplněna o informace z pedagogicko-psychologické poradny a specializované školy nedaleko Pardubic. Cílem práce je vyobrazení současných možností a trendů ve vzdělávání dětí se syndromem ADHD.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D33080

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

ADHD, school, children, teachers, assistants, stigma, education, ADHD, škola, integrace, děti, učitelé, asistenti, stigma, výchova

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced