Romské děti a školní instituce: případová studie z pohledu studentky sociální antropologie v roli doučovatele
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá vztahem romského žáka k základní škole a vzdělávání, a má za úkol nalézt činitele, kteří mohou tento vztah ovlivňovat. První část práce je věnována Romům na našem území v oblasti historie a vzdělávání, dále je popsána použitá metodologie a zohledněna etická rizika výzkumu. V samotné výzkumné části je vytyčena výzkumná otázka, dále je interpretován průběh vlastního výzkumu, který je postaven na případové studii romské dívky zapojené do dobrovolného domácího doučování.
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D33947
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Roma pupil, family, education, primary school, tutorage, romský žák, rodina, vzdělávání, základní škola, doučování