Digitální knihovnaUPCE
 

Romské děti a školní instituce: případová studie z pohledu studentky sociální antropologie v roli doučovatele

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá vztahem romského žáka k základní škole a vzdělávání, a má za úkol nalézt činitele, kteří mohou tento vztah ovlivňovat. První část práce je věnována Romům na našem území v oblasti historie a vzdělávání, dále je popsána použitá metodologie a zohledněna etická rizika výzkumu. V samotné výzkumné části je vytyčena výzkumná otázka, dále je interpretován průběh vlastního výzkumu, který je postaven na případové studii romské dívky zapojené do dobrovolného domácího doučování.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D33947

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Roma pupil, family, education, primary school, tutorage, romský žák, rodina, vzdělávání, základní škola, doučování

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced