Digitální knihovnaUPCE
 

Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se věnuje multi-lokálnímu etnografickému výzkumu v reklamních agenturách ve Slovinsku. Cílem práce je analýza sociálních praktik a vzájemných vazeb mezi aktéry během procesu vytváření reklamní kampaně. Použitím konceptů sociálního kapitálu, knowledge a impression managementu autor navazuje na stávající výzkumy antropologů de Waal Malefyta, Moerana či Moraise. Výzkum byl prováděn zejména formou zúčastněného pozorování a autor tím získal přímou zkušenost s tvorbou reklamní kampaně ve čtyřech reklamních agenturách v hlavním městě Slovinska. Forma etnografického výzkumu tudíž poskytla možnost sledování diskursivních, ekonomických a sociálních vazeb v prostředí reklamního průmyslu této země formou osobní zkušenosti, kterou autor reflektuje.

Rozsah stran

98 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D33106

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

advertising, ethnographic research, advertising agency, social capital, impression management, knowledge management, gender, reklama, etnografický výzkum, reklamní agentura, sociální kapitál

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced