Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se věnuje multi-lokálnímu etnografickému výzkumu v reklamních agenturách ve Slovinsku. Cílem práce je analýza sociálních praktik a vzájemných vazeb mezi aktéry během procesu vytváření reklamní kampaně. Použitím konceptů sociálního kapitálu, knowledge a impression managementu autor navazuje na stávající výzkumy antropologů de Waal Malefyta, Moerana či Moraise. Výzkum byl prováděn zejména formou zúčastněného pozorování a autor tím získal přímou zkušenost s tvorbou reklamní kampaně ve čtyřech reklamních agenturách v hlavním městě Slovinska. Forma etnografického výzkumu tudíž poskytla možnost sledování diskursivních, ekonomických a sociálních vazeb v prostředí reklamního průmyslu této země formou osobní zkušenosti, kterou autor reflektuje.
Rozsah stran
98 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D33106
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
advertising, ethnographic research, advertising agency, social capital, impression management, knowledge management, gender, reklama, etnografický výzkum, reklamní agentura, sociální kapitál