Digitální knihovnaUPCE
 

Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů

Diplomová práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou tak klíčová pro výkonnost prodávajícího. Praktická část diplomové páce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů, kde se zjišťovala jejich obeznámenost, preference, spokojenost, retence, loajalita a vnímaná hodnota nabídky. Závěr práce uvádí návrhy pro případné zvýšení výkonnosti kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.

Rozsah stran

89 s., 5 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D33598

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

supplier performance, customer value, benefit value, awareness and reputation of supplier, preferences of enterprise, purchase intention, customer satisfaction, customer retention, customer loyalty, dodavatelská výkonnost, hodnota pro zákazníka, hodnotové výhody, známost dodavatele, preference podniku, nákupní záměry, spokojenost zákazníka, setrvání zákazníka, loajalita zákazníka

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced