dc.contributor.advisor |
Bartůňková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Schwarzová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:34:11Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:34:11Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60204 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá průzkumem čtenářské gramotnosti se zaměřením na umělecké texty u studentů druhých ročníků středních škol v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. První část je věnována teoretickým poznatkům, definicím základních pojmů a přiblížení již provedených výzkumů v oblasti čtenářské gramotnosti. Druhou částí je samotný výzkum, který má za úkol zjistit schopnosti studentů vyhledávat konkrétní informace, vyvozovat závěry, interpretovat a využívat svých vlastních znalostí a vědomostí při práci s textem. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.format.extent |
2426193 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
reading literacy |
cze |
dc.subject |
functional literacy |
cze |
dc.subject |
reading |
cze |
dc.subject |
readers |
cze |
dc.subject |
research of reading literacy |
cze |
dc.subject |
methods of developing literacy |
cze |
dc.subject |
čtenářská gramotnost |
cze |
dc.subject |
funkční gramotnost |
cze |
dc.subject |
gramotnost |
cze |
dc.subject |
čtení |
cze |
dc.subject |
čtenáři |
cze |
dc.subject |
čtenářství |
cze |
dc.subject |
výzkumy gramotnosti |
cze |
dc.title |
Průzkum čtenářské gramotnosti na vybraných středních školách Pardubického a Královéhradeckého kraje |
cze |
dc.title.alternative |
Survey of Reading Literacy at Selected Secondary Schools in Pardubice and Hradec Králové Region |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pató, Marta |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with survey of reading literacy focusing on second year students´artistic texts in secondary schools in Pardubice and Hradec Králové region. First part pursues theoretical knowledge, definitions of basic concepts and already carried out research of reading literacy. The second part is practical survey, which aims to assess the ability of students to find specific information, draw conclusions, interpret and use their own knowledge and experience to work with text. |
eng |
dc.description.department |
Katedra literární kultury a slavistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia: Historicko-literární |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33549 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.identifier.stag |
26801 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-03-31 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |