Průzkum čtenářské gramotnosti na vybraných středních školách Pardubického a Královéhradeckého kraje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bartůňková, Jana cze
dc.contributor.author Schwarzová, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-08-10T07:34:11Z
dc.date.available 2015-08-10T07:34:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/60204
dc.description.abstract Tato práce se zabývá průzkumem čtenářské gramotnosti se zaměřením na umělecké texty u studentů druhých ročníků středních škol v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. První část je věnována teoretickým poznatkům, definicím základních pojmů a přiblížení již provedených výzkumů v oblasti čtenářské gramotnosti. Druhou částí je samotný výzkum, který má za úkol zjistit schopnosti studentů vyhledávat konkrétní informace, vyvozovat závěry, interpretovat a využívat svých vlastních znalostí a vědomostí při práci s textem. cze
dc.format 73 s. cze
dc.format.extent 2426193 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject reading literacy cze
dc.subject functional literacy cze
dc.subject reading cze
dc.subject readers cze
dc.subject research of reading literacy cze
dc.subject methods of developing literacy cze
dc.subject čtenářská gramotnost cze
dc.subject funkční gramotnost cze
dc.subject gramotnost cze
dc.subject čtení cze
dc.subject čtenáři cze
dc.subject čtenářství cze
dc.subject výzkumy gramotnosti cze
dc.title Průzkum čtenářské gramotnosti na vybraných středních školách Pardubického a Královéhradeckého kraje cze
dc.title.alternative Survey of Reading Literacy at Selected Secondary Schools in Pardubice and Hradec Králové Region eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Pató, Marta cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with survey of reading literacy focusing on second year students´artistic texts in secondary schools in Pardubice and Hradec Králové region. First part pursues theoretical knowledge, definitions of basic concepts and already carried out research of reading literacy. The second part is practical survey, which aims to assess the ability of students to find specific information, draw conclusions, interpret and use their own knowledge and experience to work with text. eng
dc.description.department Katedra literární kultury a slavistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia: Historicko-literární cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33549 cze
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.identifier.stag 26801 cze
dc.date.embargo 2015-03-31 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet